Leurhandel, van konijnenvellen tot krabbia, van scharenslijper tot petroleumventer.

Op woensdag 26 september om 20.00 uur houden wij weer een ledenvergadering voor alle geïnteresseerden.
Wij willen het dit keer hebben over de leurhandel in vroegere jaren. Wat weten we nog over de scharenslijper die geregeld huis aan huis kwam ? Of van de ophalers van konijnenvellen, vodden en oud ijzer ? Kocht u vroeger ook wel eens een kannetje petroleum of een stukje krabbia ?
Weet je eigenlijk wel wat krabbia is ? Kom dan zeker naar deze vergadering en breng je verhaal mee. Dan maken wij er later een mooi artikel van. Iedereen is welkom, ook niet-leden. En zoals steeds is er een natje en een droogje, helemaal gratis.